Wednesday, April 23, 2008

ehh.. da jeg ble hjemme

Da jeg ble hjemme istedet for å dra på tur til Portugal update.
Denne updaten er MEGEt etterlengtet.

3 grunner til at jeg ikke ble med:
1. Jeg er keeg.
2. Jeg er trolig av jødisk opprinnelse, og derfor ganske gjerrig.
3. Jeg tenker å starte mitt eget Team, og dermed forlate TK.

Det nye teamet skal hete "Jødegruva 09", og målet er å samle en gjeng med gutter og kjøpe en russebuss og være lekeruss i 09. Dette er kun en tanke.


Men fra spøg til revolver. Jeg har gjort en del lættis mens dere dro, og også før dere dro. Jeg har også fått noen nye jobber som jeg older på med og dermed blir litt rikere.



En buss jeg har malt. BUssen til Marte exen til Thobben.. Ble veldig fin, men tok løst lang tid. Veit det høres syykt trist ut, men ja, jeg skal på Tryvann.


En annen buss jeg har malt, med veldig mange flinke jenter på. Er ikke helt ferfig men det blir jeg sækkertt.


Så. Dette har opptatt min tid kan du si. I helgen var jeg på rølpetur, endte i bøtta med Kapteiin MOrgan vet dere. Ganske lættis.
JOnas er også ganske ensom så vi trøster (froller) slik at vi begge får følelsen av nærhet.
Fikk forresten D80 nikon til bursdag så ser ut som en turist hvor enn jeg går med kameraet.


Er det ikke vanskelig å frolle med tre stykker eller går det mest i TOG??


Klemmsseerr Nicstarr.

2 comments:

Emilf said...

GAY!!!

Per E Fahr said...

Vi froller bra vi. Gruppefroll er litt vanskelig i starten, men vi begynner å få greit med kontroll og gleder nå.